onsdag 25. august 2010

Ny hobby

Mamma har hivd seg på et nytt prosjekt, eller sagt på en annen måte; fått en ny hobby. -og dette er rett og slett et skryteinnlegg.
I helgen sydde (!) Mamma en bukse til Sivert, etter mønster basert på en bukse bestilt fra Mælkechokolade tidligere i år. Buksen er superfin og veldig god å bruke i barnehagen, siden den tåler litt røff bruk. Vi hadde lyst på flere slike bukser, og Mamma har en stund lekt med tanken på å prøve å sy en selv.
Stoff og diverse tilbehør ble handlet inn fra Stoff og Stil, og resultatet ser dere her:





Dette var skikkelig gøy, og særlig det faktum at resultatet ble såpass bra at Sivert kan bruke buksen offentlig.
Nå er det søm for alle penga (bokstavelig talt)...

2 kommentarer:

  1. Wow, buksen ble kjempetøff! Så flink du er Kristin!
    For et herlig utrykk Sivert hadde i innlegget under her. Ikke vanskelig å se at rips med vaniljesaus smakte godt!
    Hilsen fra Anna

    SvarSlett
  2. Så fin!
    Kanskje du kan fortelle meg hva jeg gjør galt med symaskinen min, for sømmene mine blir skikkelig løse og flokete, selv om jeg har gjort alt etter bruksanvisningen. Nå ser jeg at jeg har en ekspert i min omgangskrets!
    Hilsen Elin Beate

    SvarSlett